Kullanıcı Üzerinden Anahtar Kelime Optimizasyonu
Kullanıcı Hareketleri Üzerine Anahtar Kelime Uyarlaması
Anahtar kelime analizi, arama motorlarında kullanıcıların hangi kelimeleri arayarak ürün ya dahizmetlere ulaştığını gösteren uygulamalardan bir tanesidir.
Anahtar kelime analizinin amacı, site sahiplerinin doğru arama sorguları ile kullanıcılarına yardımcı olmasıdır. Anahtar kelime araştırması farklı yollarla yapılabilir. Gerçekten ihtiyacınız olan anahtar kelimeleri nasıl bulacağınızla ilgili Seoglog tüm detayları veriyor.
Anahtar Kelime Nedir?
Anahtar kelime internet adreslerinin içeriğini özetleyen kelime ya da kelime öbekleridir. İnternet sayfalarının içeriğinin özet hali anahtar kelimelerde saklıdır. Anahtar kelimeler, arama motoru optimizasyon uygulamalarının temel taşlarından bir tanesidir.Doğru anahtar kelime seçimi ile hedef kullanıcılara daha hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. Online pazarlama alanındaki faaliyetlerinizde anahtar kelimelere Seoglogolarka çok dikkat etmenizi tavsiye ediyoruz.
Negatif Anahtar Kelime Nedir?
Negatif anahtar kelime, Google Ads hesabınızın hangi arama sorgulamasında çıkmayacağını belirlediğiniz anahtar kelime gruplarıdır. Anahtar kelimelerinizi seçerken bir taraftan da hangi kelimeleri engellemeniz gerektiğini öğrenmeniz gerekir.Bulunduğu sektörle ilgili internet üzerinden arama yaptığınızda Google arama motorunun ilk sıralarında yer almasını isterseniz bu konuya dikkat etmeniz gerekir.
Zemininizi Hazırlayın
Anahtar kelimelerinizi internet trafiğine sokmadan önce internet sitenizi bu trafiğe uygun duruma getirmeniz gerekir. İnternet adresinizi mutlaka SEO kurallarına uygun bir şekilde tasarlamalısınız. Sosyal ağlar üzerinden hızlı sonuçlar elde etmek isterseniz bu platformlarda paylaşım yapabilirsiniz.
İçerik
Arama motoru optimizasyonunda anahtar kelimelerinizi içerikleriniz içerisinde kullanmaya özen gösterin. Arama gerçekleştiren kullanıcıların internet üzerinde farklı aramalar yapmasına yol açmadan onları yazılarınızla etkilemelisiniz.
Anahtar Kelimenizi Aratın
Anahtar kelime listenizi belirledikten Google AdWordsKeywordToolaracından anahtar kelime analiziyapabilirsiniz. İnternet üzerinde içeriklerinizi her zaman optimize etmeniz gerekir. Anahtar kelimelerinizin trafik sağlayıp sağlamadığını Google Analyticsüzerinden kontrol edebilirsiniz. Eğer anahtar kelimelerinizden geri dönüş alamadıysanız rekabetçi kelimeler seçtiğinizi söyleyebiliriz.
Rekabet Oranları
Anahtar kelimelerinizi mutlakainternet ortamında incelemeniz gerekir. Rekabet ortamında kelimelerinizin hangi durumunda olduğunu görebilirsiniz.Kelimelerinize baktığınız zaman rakip markaların büyük veya küçük olup olmadıklarını da tespit edin.
İçerikleri Kavramsallaştırın
Anahtar kelimeleri kullanacağınız içeriklerin güncel olmasına dikkat edin. İçeriklerinizi yayınlamadan önce mutlaka planlı bir şekilde hareket edin.
Bir cevap yazın