Kurumsal Kimlik

Kurumsal Kimlik Tasarım Hizmeti

Kurumsal kimlik, firmaların markalaşma sürecinde ki en önemli ögesidir. Marka kimliğini en doğru biçimde oluşturmak ve yansıtmak çok önemlidir; çünkü pazarlamayı etkilerken, markanın sektördeki yerini de belirler. Diğer yandan günümüzde güçlü bir kurumsal kimlik, şirketlerin hem içeride çalışanları ile hem de dışarıda tüketiciler ile güçlü bir bağa sahip olması için şarttır.

Kurumsal Kimlik Örneği SEOLOG

Kurumsal Tasarım

Kurumsal tasarım genellikle bir şirketin kurumsal kimliğiyle eş tutulur, ancak bu kurumsal kimliğin yalnızca bir parçasıdır. Kurumsal tasarım, kurumsal kimliğin görsel bileşenini ifade eder. Resmi tasarım unsurları görsel bir bütünlük oluşturmalıdır. Bu, her şeyden önce bir şirketin logosunu ifade eder. Ama aynı zamanda tipografi, renkler, sosyal medya, web sitesinin tasarımı ve sunumlar gibi yönler de var.

Kurumsal İletişim

Kurumsal İletişim, bir şirketin iletişimini tanımlar. Tek tip bir kelime seçimi ve belirli bir dil seviyesi aracılığıyla bir şirketin tek tip bir imajını yaratmayı amaçlamaktadır. Bu aynı zamanda şirketin halka açık görünümünü de içerir. Dolayısıyla kurumsal iletişim, bir şirketin iç ve dış iletişimini ifade eder. Markaların kullandıkları sloganlar, ürünleri anlatan kelimeler gibi örnekler kurumsal iletişimi tanımlayabilir.

Kurumsal Felsefe

Kurumsal felsefe veya kurumsal kültür bir şirketin felsefesini ifade eder. Bu, şirketin temsil ettiği değerleri yansıtır. Niyetler ve özellikler burada bulunabilir. İşletme yöneticileri ve yönetim kurulu tarafından benimsenen vizyon, misyon ve temel değerlerden oluşan değerler bütünü kurumsal felsefeyi içerir. Kurumsal felsefe yazılı veya sözlü olarak uygulanabilir. Ancak yazılı bir hale getirilip benimsenmesi önemlidir.

Yenilikçi Fikirler ve Tasarımlar ile İhtiyacınız Olan Kurumsal Kimlik Çözümleri Sunuyoruz

Kurumsal Kimliğinize Talibiz

Kurumsal Kimlik Nedir?

Kurumsal kimlik, bir şirket olarak ne ve kim olduğunuzu, şirketinizi oluşturan özelliklerin bütününü tanımlar. Aslında kurumsal kimlik ile kastedilen bir şirketin kendi imajıdır. Kurumsal kimlik logo tasarımdan çok daha fazlasıdır, çünkü aynı zamanda kurumsal kültür, değerler ve iletişim anlamına gelir.

Kurumsal kimliğiniz, logolar ve sloganlar, renkler, yazı tipleri, kırtasiye malzemeleri, el ilanları, web tasarımı, sosyal medya ve diğer dijital kimlikler dahil olmak üzere, tipik olarak bir şirketin görsel kimliğiyle ilişkilendirdiğiniz her şeydir. Aynı zamanda ofis dekorunuz, varsa çalışan üniformalarınız ve şirket arabalarınızı kapsayan çok geniş bir yapıdır. 

Kurumsal Kimlik Nedir

Neden Kurumsal Kimlik?

Neden Kurumsal Kimliğe İhtiyacınız Var?

Potansiyel müşteriler , kartvizitlerinizde, web sitenizde veya sosyal medya profillerinizde sürekli olarak kullanılan profesyonel bir marka imajı gördüklerinde, işlerini hakkıyla yürüten güvenilir bir firma imajını alırlar.

Bir marka kimliği geliştirmek ve bunu sürekli olarak kullanmak, müşterilerin kim olduğunuzu hatırlamalarına yardımcı olur. Potansiyel müşterileriniz markanızı ne kadar çok görürse, bilgi almak için işletmenizle o kadar çok iletişime geçme olasılıkları artar. Potansiyel müşterinizle her etkileşim kurduğunuzda, bir bağlantı kurma ve unutulmaz bir marka deneyimi yaratma şansınız olur.

Günümüzde aynı ürünü ya da hizmeti sunan onlarca hatta yüzlerce marka ve firma var. Dolayısıyla pazarda rekabetin son derece yüksek olduğunu kolayca ifade edebiliriz. Peki, firmanız bu rekabetçi ortamdan nasıl sıyrılabilir? Tabi ki de sahip olduğu profesyonel, diğer pazarlama çalışmaları ile uyumlu kurumsal kimlik tasarımları ile.

Ancak sadece kurumsal kimlik tasarımının bu rekabetçi ortamda yeterli olmayacağını belirtmekte fayda var. Tüm kurumsal kimlik çalışmaları bir bütün olarak önemlidir ve hepsinin birbiri ile entegre bir şekilde gerçekleştirilmesi gerekir. Kurumsal kimlik tasarımı hazırlarken son derece dikkatli olunması gerekir.

Marka kimliğiniz, sizi rakip denizinden ayıran ve müşterilerinize kim olduğunuzu ve sizinle çalışmaktan ne bekleyebileceklerini gösteren öğedir. Ve biz Seolog Ajansı olarak, marka kimliğinizi yakalamanızı sağlıyoruz ve müşterilerinizi kim olduğunuzu doğru bir şekilde yansıtan tasarımlar oluşturuyoruz. 

Kurumsal kimliğiniz, sektörünüzde ayırt edilmenize ve markanızın doğru bir şekilde amacına ulaşmasına yardımcı olur. Seolog Ajansı olarak tasarladığımız kreatif bir kurumsal kimlik tasarımı ile müşterilerinizin dikkatini çekmenize yardımcı oluyoruz. 

Kurumsal kimlik ile bütün kişilere tutarlı ve ortak bir mesaj iletmelisiniz. Her malzemede kullandığınız tasarım dili ve üslubu evrensel olmalıdır.

Kurumsal kimliğin bir başka faydalarından biri de farkındalıktır. Profesyonel düzeyde kimlik tasarımı sizi rekabette bir adım önde tutar.  Tüm bunlara ek olarak çalışanın şirkete bağlılığı da artırmasını sağlar.

Marka sadakati kurumlar için en önemli alanlardan biridir. Kurumsal kimlikte marka sadakatinin bir parçasıdır. Kurumsal kimlik, siz ve müşterileriniz arasında bir bağ kurulmasına yardımcı olur. Bu, müşterilerin logonuzu veya afişinizi gördükleri anda etkileşim sağlamasına yardımcı olur. 

Kurumsal Kimlik Neleri Kapsar

Her Markanın Kurumsal Kimliği Olmalı

Kurumsal Kimlik Neleri Kapsar?

Kurumsal kimlik öğelerinin her firmaya ve sektöre göre değişkenlik gösterdiğini belirtmek gerekir. Çünkü her sektörde faaliyet gösteren firmaların ihtiyaçlarında değişkenlik meydana gelir. Bu da farklı kurumsal kimlik öğelerinin oluşmasını sağlar. Hemen her firma da olması gereken kurumsal kimlik öğelerini şöyle sıralayabiliriz.

  • Logo
  • Broşür
  • Katalog
  • Kartvizit
  • Dijital İmzalar
  • Antetli Kağıt
  • Antetli Dosya
  • Ajanda
  • Takvim
  • Kalem, Kupa, Tişört vs.
  • Kurumsal Web Sitesi
  • Kurumsal Sosyal Medya Hesapları

Kurumsal web sitesi ve kurumsal sosyal medya yönetimi gibi dijitale yönelik hizmetler de kurumsal kimlik çalışmaları arasında yer alır. SEOLOG Dijital Pazarlama ve SEO Ajansı olarak; kurumsal kimliğinizi oluştururken gerekli her alanda size profesyonel hizmet veriyor, tüm süreci sizin için kolaylaştırıyoruz.

Kurumsal Kimliğin Temel Görevi

Kurumsal Kimlik Tanımlama

Kurumsal kimliğin temel görevi, marka ile çağrışımlar uyandırmaktır. Rakiplerine kıyasla müşteri için ayrı bir konum yaratır ve rakiplerinden daha iyi olarak algılanır.

Bir ürünün kalitesine ek olarak, ürünün kimliği de önemlidir. Doğru marka ve kurumsal kimlik, bir ürünün özelliklerini müşteriye iletir. Örneğin en güvenli araba dendiğinde Volvo markasının akla gelmesi gibi. 

Öncelikle, bir marka müşteriye tutarlı kalite sunmayı taahhüt eder. Halo etkisi, bir markanın olumlu imajının ürüne ve özelliklerine bilinçaltına aktarılmasını tanımlar. Bu nedenle, Bosch çamaşır makinesi düşünen birinin, “isimsiz” bir çamaşır makinesi düşünen birine göre kaliteyi ürünle ilişkilendirme olasılığı daha yüksektir.

Kurumsal Kimlik Tanımlama

Kurumsal Kimliğinizi Şekillendirmek Mi İstiyorsunuz?

Kurumsal kimlik çalışmalarınız için hemen SEOLOG’tan teklif alabilirsiniz. Yapmanız gereken sadece kurumsal kimlik teklifi al butonuna tıklamak…

Kurumsal Kimlik Çalışması Hakkında Sık Sorulan Sorular

Başarılı bir kurumsal kimlik için önce kurumsal kimlik analizi yapılmalıdır. Analiz yapıldıktan sonra, markanızın hedefine, amacına uygun bir şekilde ilerlenmeli, ve bu amaç doğrultusunda markanızın, rakipleriniz arasında ön plana çıkacak yöntemler geliştirilmelidir. Başarılı kurumsal kimlik çalışmaları hakkında sık sorulan soruları aşağıda bulabilirsiniz.

Markanın başarısı tüketicilerin onu algılama biçimiyle ölçülür. Dolayısıyla, markanızı yansıtma stratejisini tasarlamak söz konusu olduğunda, görünüşünden, dokunuşuna kadar her şey önemlidir. Bu sebeple konusunda uzman bir kurumsal kimlik ajansı ile iş birliği yaparak ileride oluşan sorunları başlangıçta engellemiş olursunuz. SEOLOG, kurumsal bir kimlik oluşturmak için şirketin adı, logosu, renk paleti, antetli kağıdı gibi farklı marka unsurlarını bir araya getiren kurumsal kimlik ajanslarından biridir. Markanızın kendi hikayesini en küçük kırtasiye tasarımlarından en büyük tabelalara kadar sadece duygusal olarak karıştırmakla kalmayıp pazarda silinmez bir etki bırakmasına kadar anlatmasına yardımcı oluyoruz.

Bir firma kurumsal kimliği, bir şirketin tüm görsel unsurlarını kapsar. Mesela, iletişimsel görsel unsurları yazı tipleri, renkler ve kurumsal kırtasiye malzemeleri bir şirketin kurumsal kimliğinin bir parçasıdır. Bu nedenle kurumsal kimlik, şirketin hem iç hem de dış iletişiminin tutarlı olmasını sağlar. Günümüzde kuruluşların göz alıcı, modern ve çekici bir marka imajı oluşturmalarını sağlayacak eylemlere her zamankinden daha fazla ihtiyacı var. Grafik tasarım ekibimizin amacı, markanızın benzersiz ve kapsamlı bir görsel konseptini ileten ve hedef kitlenizde etkili bir izlenim bırakan kurumsal kimliği bulmaktır.

SEOLOG Kurumsal Kimlik hizmeti konusunda şirketinizin markalaşma sürecini yöneterek, yaratıcı fikirler geliştirip hazırlıyoruz.

İyi bir kurumsal kimlik tasarımı, marka adınızı tüm medya kanallarında ustaca gösterebilmelidir. Ustalıkla tasarlanmış öğeleriyle; şirketinizi tutarlı ve yetkin bir şekilde sunabilmelidir. Farklılaştırılmış ve benzersiz adlandırma yapıları, markanın tarafsızlığını ve hatırlanmasını sağlayabilmelidir. Amaç ve hedeflere ulaşmanıza yardımcı olabilmelidir.

Marka kimliği tasarımı tamamen ilk izlenimlerle ilgilidir. Kurumsal bütünlük bir marka için en önemli unsurdur. Bir katalog, afiş veya banner tasarımı oluştururken mutlaka marka kimliğine uygun karakterde iş çıkarırız. Bununla beraber her tasarıma yenilikçi bakış açısıyla yaklaşmak gerektiğinin farkındayız. Çünkü, amacımız her yeni bir tasarım ile hem markayı geliştirmek, hem de rakipleri arasında ön plana çıkmasını sağlamaktır.

SEOLOG olarak, yaptığınız her şeyin merkezinde yer alacak bir marka kimliği ihtiyacını karşılamanıza yardımcı oluyoruz. Bireysel gereksinimlerinize ve hedeflerinize özel önem veriyoruz ve şirketinizin ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilmiş bir marka kimliği tasarımı geliştiriyoruz. Amacımız, benzersiz bir marka kimliği ile amaç ve hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilmektir.

Markanızı oluştururken hedef kitleye hitap edecek güçlü bir kurumsal kimliğiniz oluşturulmaya başlanmalıdır. Bunun için profesyonel bir ajanstan hizmet almanız gerekmektedir.

Kurumsal kimliğinizi oluşturmak ve yönetebilmek için belirli aşamalar vardır. Biz Seolog Ajansı olarak bu aşamaların en başında firmanızın kim olduğunu anlamamız için gerekli olan bir araştırma ve analiz süreci ile ilerliyoruz. Kurumla ilgili tüm verilerin eksiksiz olarak ortaya konması her şeyin başında gelir. Kurumsal kimlik çalışmasını yapacağımız marka hakkında elimizde kurumla ilgili ne kadar fazla veri olursa, bir o kadar gerçekçi bir sonuç ortaya çıkarmış oluruz. Firmayı yeterince tanımak ve neler yapabileceğini bilmek başlangıç için gereklidir.

Rakiplerinizi geride bırakmanıza, insanların kalbini ve zihnini kazanmanıza ve ölçülebilir sonuçlar elde etmenize yardımcı olan tasarım odaklı bir yaratıcı ajansız.

İster büyüme aşamasındaki bir marka, ister yerleşik bir marka olun, marka geliştirme hizmetlerimiz size ömür boyu müşteri çekmek, ekibinizi hizalamak ve kalıcı bir marka oluşturmak için ihtiyaç duyduğunuz araçları sağlar.

Kurumsal kimlik çalışmaları, bu işin profesyonelleri tarafından yapılması gereken bir iştir. Kurumsal kimlik oluşturulurken ilk yapılması gereken kurumun renklerinin belirlenip logosunun oluşturulmasıdır. Logo kurumun en önemli ögesidir. Kurumu akılda kalıcı, ve etkili kılan logosunun görünümüdür. Logo oluşturulduktan sonra kurum için diğer hazırlanacak olan ögeler logoyla bağlantılı ve uyumlu olmalıdır. Özgün bir şekilde hazırlanan bir kurumsal kimlik firmanın başarısı için son derece önemlidir.

Biz Seolog Ajansı olarak kurumsal kimlik oluşturma sürecinde firmalarla profesyonel bir şekilde çalışıyoruz. Çünkü kurumsal kimlik zaman içinde değiştirilen bir çalışma değildir. Ufak dokunuşlar ve ayrıntılar dışında çok fazla değişiklik yapmak markanızı ileriye değil geriye saran bir süreç oluşturacaktır. Bu nedenle ekip olarak firmayı tam olarak yansıtan ve vermek istediği mesajı, vizyonunu ve misyonunu içeren detaylı bir çalışma yapıyoruz. Firmanızı en iyi şekilde yansıtmayı amaçlıyoruz.

Markanızı gerçekten yansıtan ve siz büyürken sizi destekleyebilecek bir kimlik oluşturmak için tasarımınıza stratejik olarak yaklaşmak gerekir. Bunun için derin düşünme, güçlü iletişim ve tasarım becerilerine sahip bir ekip ve kim olduğunuz, ne yaptığınız ve markanızı dünyaya nasıl sunmak istediğiniz konusunda samimi bir anlayış gerekir.

Şirketinizin işlevliğinin artırılması, hedef kitleye hitap etme sürecinin üst seviyeye çıkarılması gibi konularda, kurumsal kimlik tasarımı değerlidir. Peki, kurumsal kimlik tasarımının sürecinde neler bulunur?

Kurumsal kimliğinizi yansıtacak olan logo tasarımının; marka değerlerinize uygun, akılda kalıcı ve özgün olarak tasarlanması,

Hedef kitle analizinizin doğru bir şekilde yapıldığından emin olunması,

Şirketinizin hangi alanda hizmet verdiği ve bu alanda ne tür bir tanıtıma ihtiyaç duyduğunun analiz edilmesi,

Kurumsal renginizin ve yazı karakterinizin, tanıtımınızda ve logo tasarımınızda belirgin bir şekilde kullanılması, kurumsal kimlik tasarımı sürecinin en önemli etkenleri arasında yer almaktadır.

Kurumsal kimlik tasarımı şirket veya marka için akla gelebilecek her şeyin o markanın imajı ve amacı ile bütünleşerek görsel bir standartla somutlaştırılmış halidir, kurumsal kimlik çalışmasını sadece logo, slogan ve kartvizit tasarımı olarak düşünmemek gerekir. Kurumsal kimlik çalışması, marka için hazırlanılmış bir kurum kimliği standartları kılavuzu ile beraber sunulur, peki bu kurumsal kimlik standartları içerisinde neler yer alır?

Logo ve Slogan 

Logo tasarımı ve slogan bir kurumsal kimliğin oluşumundaki en önemli iki öğedir. Müşterinin bir markayla ilgili ilk dikkatini çeken öğe o markanın logosudur. Ardından ise okuduğu slogandır. Sadece birkaç kelimeden oluşan bir slogan, ve etkili bir şekilde oluşturulmuş logo o markanın, yaptığı iş ve sundukları hakkında pek çok ipucu verebilir.  

Web Sayfası 

Dijital platformda şirketinizin merkezi sayılan web siteniz, tasarımından renklerine, görsellerinden hizmet tanıtımına kadar şirketinizle ve sunduğunuz hizmetle uyumlu ve bir bütün içerisinde olmalıdır. 

Kartvizit 

Bir kartvizit, kurumsal bir mini sunum özelliği taşır. Yani kartvizitinizin orijinalliği markanızla yeni tanışmış birine pek çok fikir verebilir. Dolayısıyla kartvizitler, günümüzde önemli bir reklam aracıdır. Bir kartvizit bir kişi veya firmayla ilgili karşı tarafın ihtiyaç duyabileceği tüm bilgileri taşır.  

E-Posta İmzası 

E-Posta imzası, kurumsal kimliğinizin dijitaldeki öğelerinden biridir. E-mail imzanızda isim bilgileriniz, adresiniz, web site adresiniz ve sosyal medya bilgilerinin yer alması gerekir. 

Ambalaj 

Ürünlerinizin özelliklerini ve markanızın kimliğini yansıtan ambalajlar sektörde en görünür yüzünüzdür. Dolayısıyla kurumsal kimlik içerisinde belirlenmiş unsurlar dahilinde bütünlüğünüzü koruyacak şekilde tasarlanmalıdır. 

Kırtasiye Malzemeleri 

Ajanda, bloknot, defter, kağıt, zarf, not defteri, gibi kırtasiyeler için ayrı ayrı ürünler belirlenmeli ve tasarımlar, markanızın bütünlüğü göz önünde tutularak oluşturulmalı, marka kimliğinizi açık ve net bir şekilde ifade etmelidir. 

Tabela 

Kurumsal kimliğe uygun yönlendirme tabelaları, kurum dışı ve kurum içi tabela tasarımları markanın genel tasarımına uygun olarak tasarlanmalıdır. 

Promosyon Ürünleri 

Satış veya tanıtım odaklı olan promosyonlar marka kimliğinizi tanıtmanızı ve bilinirliğinizi artırmanızı sağlar. 

Baskı Materyalleri 

Broşür, katalog, afiş gibi basılı olarak kullanılan ve tanıtım ya da duyuru amacıyla hazırlanan unsurlar, kurumsal kimliğinize özgü belirlenen kurallara göre tasarlanmalıdır. 

Resmi Evraklar 

  • Fatura 
  • İrsaliyeli Fatura 
  • Sevk İrsaliyesi 
  • Gider Pusulası 
  • Tahsilat ve Tediye Makbuzu 
  • Özel Fatura  
  • Muhasebe Formları 
  • Sipariş Fişi ve Teklif 
  • İş Takip Fişi 

Kırtasiye Ürünleri 

  • Dönkart 
  • Davetiye  
  • Tebrik Kartları 
  • Dosya  
  • Fax Formu  

Medya- Görsel Yazılı Tanıtım 

  • Tanıtım ve Reklam Filmleri  
  • Gazete İlan ve Reklamları 
  • Dergi İlan ve Reklamları 
  • Basın Duyuruları 
  • Eleman İlanları 

Ofset Baskı ve Reklam 

  • Katalog  
  • İnsert  
  • Broşür  
  • Dergi ve Tanıtım Bülteni 
  • El İlanı 
  • Kağıt Afiş 
  • Tebrik, Teşekkür, Onur Belgeleri ve Sertifikalar 
  • Sticker 
  • CD Stickeri ve Zarfı 
  • Adisyon Fişi 
  • Menü  
  • Rezervasyon Kartı 

Promosyon Ürün Tasarımları 

  • Ajanda 
  • Takvim, Masa Takvimi ve Masa Sümeni 
  • Bloknot 
  • Küp Bloknot 
  • Saat 
  • Anahtarlık 
  • Mousepad 
  • Yemek Servis Altlığı 
  • Peçete 
  • Tabak Altlığı 
  • Kalem ve Kalem Seti 

Tanıtım Materyallerinin Tasarımları 

  • Bez Afişler 
  • Bayrak 
  • Flama 
  • Rollup 
  • Kürsü ve Kürsü Arkası 
  • Stand 
  • Billboard 
  • Örümcek Stand 
  • Kurum İçi Görseller 
  • Bina Giydirmeler 
  • Araç Giydirmeler 

Tekstil Ürünlerinin Tasarımları 

  • Şapka 
  • Önlük 
  • İş Tulumu 
  • T-shirt 
  • Polo 
  • Yaka İğnesi 
  • Kol Düğmesi 

Tabela Tasarımları 

  • Kurum Dış Tabelası 
  • Kurum Tabelası 
  • Yönlendirme Levhaları 
  • Şirket İçi Departman Levhaları, Kapılıklar 
  • Plaket 
  • Başarı Ödülleri 

Ambalaj Tasarımları 

  • Kutu 
  • Koli 
  • Çanta 
  • Naylon Poşet 
  • Kağıt Poşet 
  • Ürün ve Fiyat Etiketleri 

Sunum Görsel Tasarımları 

  • Power Point Sunum Şablonu Tasarımları 
  • Keynote Sunum Şablonu Tasarımları  

E-Posta Ögelerinin Tasarımları 

  • E-posta İmza Tasarımları 
  • Mailing Yapılırken Kullanılacak Şablonların Tasarımları 
  1.  Akılda Kalıcı Görüntü Sizi Tanınabilir Kılar

Nereye giderseniz gidin, dünyanın dört bir yanındaki müşteriler için unutulmaz olan küresel şirketleri bulabilirsiniz. Farklı şirketleri karşılaştırmak için zaman ve çaba harcamak yerine, müşteriler zaten bildikleri bir şeyi seçerler. Örneğin, ABD'li tüketicilerin % 44'ü sadık oldukları markalardan satın alınan hediyeleri vermeyi planlıyor. 

  1.  Anlamlı Görsel İmaj Oluşturulmalı

Tasarım, kurumsal kimliğin en belirgin yönüdür. Sadece modaya uygun ve güzel olmadığından, aynı zamanda fikirlerinizi ilettiğinden emin olun. Güçlü bir logo, markanın özünü destekler ve güçlendirir. Harika bir yaratıcı tasarım, beyin fırtınası yapmayı ve kutunun dışında düşünmeyi gerektirir. Logo, slogan, markanızın renkleri hepsi birbiriyle uyumlu ve bütün içerisinde olmalı.  

  1.  Hedef Kitlenizle Güvenilir İlişkiler Kurulmalı

Güçlü bir kurumsal kimlik geliştirerek işinizi rakiplerinizden ayırmakla kalmazsınız. Tutarlı iletişim, ne yapacağınızı bildiğinizi gösterir, profesyonelliğinizi vurgular. İyi tasarlanmış bir web sitesi, dikkat çekici broşürler ve şık paketler güvenilir olduğunuzu kanıtlar. Tüketicilerin % 32'si web sitelerinden veya sosyal medya hesaplarından ürünler hakkında bilgi edinmektedir. Dolayısıyla kurumsal kimliğiniz ne kadar özgünse hedef kitlenizle olan iletişim de o kadar güçlüdür. 

Fiyat Teklifi Al

Aşağıdaki formu doldurarak ajansımızdan online fiyat teklifi alabilirsiniz. Sizlere daha net cevap verebilmemiz için lütfen bilgilerinizi eksiksiz giriniz. 

SEO_Teklifi_Popup_Form