SEO; Günümüzde dijital pazarlamanın öneminin artması, pazarlama ve reklam maliyetlerinin artması ve rekabetin yükselmesi ile ekstra bir önem kazanmıştır. SEO nasıl yapılır? Google SEO çalışması ile ile arama motorlarında nasıl yükselebilirsiniz gibi konuları bulabileceğiniz Seocu.ORG, Türkiye’nin önemli SEO kaynaklarındandır. Ayrıca Seocu.ORG içinde dijital pazarlamanın en önemli dalı olan arama motoru optimizasyonu için gerekli olan Google güncellemeleri, arama motorları ile ilgili güncel haberleri, Site içi SEO için strateji ve ipuçlarını, SEO kriterleri, Site dışı SEO teknikleri gibi bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz. SEO Nedir? SEO’yu geçmiş ile kıyasladığımızda amacında halen bir değişiklik yok. SEO, müşterilerimizin web sitelerini arama motoru sonuçlarında rakiplerinin önünde çıkması için kullandığımız bir araçtır. Fakat değişen şey, SEO’nun geçmiş ile kıyasladığımızda günümüzde ileri seviye teknik bilgi ile aynı derecede pazarlama uzmanlığının birlikte kullanılarak mükemmel bir dengede yapılması gerekliliğidir. SEO Siteleri Nasıl Yükseltir? SEO hedef kitlemizi belirleme, davranışlarını anlama, ihtiyaçlarına doğru cevaplar ile çözümler sunabilme kullanıcı deneyimi arttırmaya, buda web sitelerinin başarısının artmasına sebep olmaktadır. Site İçi SEO’da En Dikkat Edilmesi Gereken Konular Nelerdir? Eskiden kullanılmayan ama günümüzde önemi artmış olan Schema, AMP, ya da canonical etiketler arama sonuçlarında üstlerde yer almaya yardımcı olabilirken bu etiketlerin yanlış kullanılması bir web sitesini mahvetmeye de sebep olabilir. Buna http, 30x yönlendirmeleri ve site geçişlerini de eklerseniz SEO’nun her zamankinden daha önemli olduğunu sizde fark edeceksiniz. SEO Hangi İşlemleri Kapsar? Sitelerinin yapısını, arama motoru botları ve insanlar için içeriğin nasıl olması gerektiğini iyi tasarlayın. Site hızı ve ziyaretçinin geldiği cihaz önemli bir faktör olduğundan kullanıcı deneyimine odaklanın. Sizden bahsedenlerin, yönlendirmelerin ve backlinklerin arttırılmasına yardımcı olmak için uygun erişim ve tanıtımı nasıl yapacağınızı bilin. Tüm bu disiplinler bir araya getirildiğinde ve iyi yapıldığında, sonuç arama motorları tarafından gönderilen organik trafikte artış olacaktır. SEO Sektöründe Google Dışından Nelere Odaklanmalıyız? SEO ilkelerinin çoğu, 1999’dan beri zamanlarını arama motoru optimizasyonu ile geçiren insanlar tarafından az çok iyi anlaşılmış olsa da gelişen bu sektörü sürekli takip etmek gerekiyor. Yeni eklenen platformlar, veri tipleri uygulamaları test etme ihtiyacını süreklilik haline getirdi ve bu testler geçmiştekinden çok daha önemli. Siri, Alexa, Facebook, Linkedin ve uzman arama motorları (örneğin, Booking.com) gibi SEO sektörüne yeni girenlerin öğrenmesi gereken platformlardır. Bunları öğrendiğiniz zaman SEO sizi yıllarca ayakta tutacaktır. SEO Pazarlamanın Hesaplanmasıdır? SEO, organik arama kanalındaki içeriğe görünürlük sağlayan çapraz işlevli bir pazarlama etkinliğidir. Arama motorlarından nitelikli trafik çekmek için geliştirme, içerik ve stratejik pazarlama girişimlerinin bir araya gelerek hesaplanmasıdır.