Seolog Foother Logo

Anahtar Kelimenin URLdeki Konumu

Kelimeler, daha doğrusu; anahtar kelimeler doğal yolla bulunabilmenin anahtarı konumundadır. Ücretli trafikte de anahtar kelime üzerinden yapılan değerlendirmelere göre planlama yapılıyor. Fakat organik trafikte, sosyal medya paylaşımlarında doğru anahtar kelimelere yoğunlaşmak daha başarılı bir sonuç getiriyor. Fakat bir gerçek var ki, tüm sonuçlara etki ediyor. O da anahtar kelimenin URL içinde yer almasıdır. Fakat rastgele bir yerde değil doğru şekilde konumlandırılmalıdır. Yani, Anahtar Kelimenin URLdeki Konumu çok önemlidir. Doğru konumlandırılan kelimeler daha iyi deneyim sunduğundan üst sıralarda yer alabiliyorlar.

Anahtar Kelimenin URLdeki Konumu Nasıl Olmalıdır?

Anahtar kelimelerin nerede ve nasıl kullanıldığı optimizasyon çalışmalarının temelinde yer alıyor. İçerik içindeki anahtar kelimelerin dağılımı, başlıklarda yer alan anahtar kelimeler ve URL içindeki anahtar kelimeler çok önem taşıyor. Fakat URL içinde yer verilen anahtar kelimenin yarattığı etki, tartışmaya kapalı. Çünkü bu, etkisi kanıtlanmış bir uygulamadır.

Anahtar kelimenin URL içinde yer alması kadar, nasıl konumlandırıldığı da önemlidir. Burada dikkat edilmesi gereken bölüm, sadeliktir. Sadeliğin optimizasyon çalışmalarındaki etkisi aşikardır. Bu nedenle anahtar kelime URL içinde sade şekilde getirilmelidir. Odak anahtar kelimenizi, alan adının hemen ardında gelecek şekilde planlayabilirsiniz. Araya ne kadar karmaşık, kategori ya da kelime girerse bulunma ihtimali de o kadar düşüyor. Bu nedenle Anahtar Kelimenin URLdeki Konumu dikkat edilmesi gereken bir optimizasyon çalışmasıdır.

Ekrem Karataş
Ekrem Karataş

Merhaba, ben Ekrem Karataş. 1980 yılında güzel şehrimiz Kahramanmaraş'ta doğdum ve bugün iki harika çocuğun gururlu babasıyım. İş hayatıma 1999 yılında, firmalara web tasarımı yaparak başladım. O zamanlar internet ve dijital teknolojiler yeni yeni popülerleşiyordu ve ben de bu yenilikçi dünyanın bir parçası olmak istedim.

Zamanla, web tasarımı yeteneklerimi genişleterek yazılım ve web programlama konularında uzmanlaştım. Bu süreçte, birçok farklı sektörde çalışma fırsatı buldum. E-ticaret sektörü bu alanlardan biriydi ve burada çok değerli tecrübeler edindim. Bu tecrübeler, benim dijital dünyayı daha iyi anlamamı ve sektörün ihtiyaçlarını daha iyi görmemi sağladı.

10 yıldan fazla bir süredir SEO ve dijital pazarlama konularında kurumsal müşterilerimize hizmet veriyoruz. Bu alanda edindiğim bilgi ve tecrübeler, hem benim hem de çalıştığımız markaların büyümesine yardımcı oldu. Dijital pazarlamanın gücünü ve önemini ilk elden deneyimleyerek, sektördeki gelişmeleri yakından takip etmeye ve müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam ediyoruz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Makaleler

İlginizi Çekebilir