SEOLOG-29-EKIM-LOGO

Etiket Kullanımı

Etiket Kullanımı

Etiket Kullanımı Nedir?

İnternet dünyasında aranan bir şeyin bulunabilmesi arama motorları sayesinde çok basitleşti. Ancak arama ve aranan şeyi bulmanın kurallarını sadece onlar belirlemedi. Bunun için sosyal medyada da sıklıkla karşımıza çıkan etiket yani ‘tag’ önemli bir yer tutuyor. Çünkü etiket kullanımı site için SEO çalışmalarında çok önem taşıyor. İçeriklerin birbirine bağlanması ya da alaka düzeyine göre başka içerikleri önerme ancak etiketlerle oluyor. Örneğin, otomobillerle ilgili bir içerik okurken etiketler sizi oto lastiklerine yönlendirebiliyor. Alaka düzeyi iyi belirlenmiş etiketler sitede kalma süresini etkiliyor. Aynı zamanda SEO çalışmalarına da artı puan katıyor.

Etiket Kullanımı Nasıl Olmalı?

Etiketler genelde içerikler için kullanılsa da sitede etiketlenecek birçok alan bulunuyor. Başlık etiketleri, meta anahtar kelime etiketleri, görsel altı etiketler gibi pek çok alanda etiketleme yapmak mümkün. Ancak etiket bol diye her yere yapıştırmak da doğru değil. Etiket kullanımı dikkat edilmesi gereken hassas bir konu. Yine otomobil örneğindeki gibi içeriğin altına oto lastikleri ile ilgili bir etiket koydunuz. Ancak oto lastiklerini anlatan hiçbir içeriğiniz yok. Bu durumda kullanıcı bomboş bir sayfayla karşılaşır. Bu da kötü bir deneyime neden olur.

SEO çalışmalarının çok dikkat edilmesi gereken bir bölümü olan etiketler doğru planlanmalıdır. Çok etiket, o kadar çok başarı getirmez. Bir içerikte ideal etiketin sayısını ölçmek zordur. Bu nedenle etiket kullanımı SEO uzmanının ustalığı ile alakalıdır. İyi uzmanlar, nerede kaç tane ve hangi etiketi kullanacağını iyi bilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Makaleler

İlginizi Çekebilir

SEO Fiyat Teklifi Al

Web sitenizin Google sıralamalarında yükselmeye başlamasını istiyorsanız hemen bizden “SEO Teklifi” alın. Başarılı sonuçlar elde etmek için SEOLOG’un uzmanlığına güvenin.

SEO_Teklifi_Popup_Form