SEOLOG-29-EKIM-LOGO

Geri Link Gelen İçeriğin Kalitesi

Geri Link Gelen İçeriğin Kalitesi

Geri Link Gelen İçeriğin Kalitesi Nedir?

İçerik, arama motoru optimizasyonlarının temel direğidir. İçerik olmadan bir çalışma düşünülemez. Elbette bu temel direğinin sağlam olması, içeriğin yüksek kalitesi, benzersizliği ile mümkündür. Fakat içerik kalitesinin sadece kendi sitenizdeki yüksekliği yeterli gelmeyebiliyor. Geri link gelen içeriğin kalitesi de son derece önemli. Yani size backlink veren içeriğin kalitesi de değerlendirilen kriterler arasında yer alıyor. Sizin puanınız yüksek, içerik gönderen sitenin ve içeriğin kalitesi düşükse bu bir handikap oluşturabiliyor.

Geri Link Gelen İçeriğin Kalitesi Neden Önemlidir?

İçeriğinizin kalitesi, kullanıcıya sunduğunuz deneyim, arama motorlarının en çok dikkat ettiği kriterdir. Eğer kullanıcı sitenizden mutlu ayrılıyorsa, bu durum arama sonuçlarına da etki ediyor. Aynı şekilde backlink kalitesi de önem taşıyor. Yani geri link gelen içeriğin kalitesi de sitenizin içeriği kadar önemli.  Arama motorları pek çok kriteri değerlendirerek bir puanlama yapıyor. Bu puanlama sıralama faktörlerinin belirlenmesinde etkili oluyor. Çok etkili bir SEO faktörü olarak kabul edilmese de önemli bir detaydır. Bu nedenle backlink aldığınız içeriklerin kalitesine de dikkat etmeniz gerekiyor.

Bunun için işbirliği yaptığınız siteler için içeriklerinizi kendiniz hazırlayarak yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede içerik kalitesini de garanti altına alabilirsiniz. Çünkü yüksek kaliteli içerik ile gelen bir kullanıcı aynı deneyimi sürdürdüğünde bu önemli bir artı sağlıyor. Dolayısıyla geri link gelen içeriğin kalitesi arama sonuçlarına da etki ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Makaleler

İlginizi Çekebilir

SEO Fiyat Teklifi Al

Web sitenizin Google sıralamalarında yükselmeye başlamasını istiyorsanız hemen bizden “SEO Teklifi” alın. Başarılı sonuçlar elde etmek için SEOLOG’un uzmanlığına güvenin.

SEO_Teklifi_Popup_Form