SEOLOG-29-EKIM-LOGO

Arama Geçmişi

Arama Geçmişi

Arama Geçmişi Nedir?

Kullanıcıların deneyimlerine çok önem veren Google, arama geçmişi ile de önemli bir kolaylık sağlıyor. Google’ın arama kutucuğuna bir şeyler yazmaya başladığımızda daha önce aradığımızı farklı renkle vurgulamasına alışığız. Fakat aramalara ilişkin geçmiş de arama sonuç sayfalarında kullanıcıya hatırlatılıyor. Bu durum, kullanıcının işini kolaylaştırmayı amaç ediniyor. Fakat sayfa sahipleri için de çok büyük bir avantajı içeriyor. Çünkü aynı kullanıcının sayfanızı tekrar ziyaret etmesine olanak sağlıyor.

Arama Geçmişi Neden Önemlidir?

Bu durum site sahipleri için önemlidir. Çünkü kullanıcı sadakatini destekleyen bir durumdur. Eğer kullanıcı bir önceki sunduğunuz içerikten memnun kaldıysa, bu sizi yeniden ziyaret edeceği anlamını taşıyor. Bu durumda arama geçmişi bölümünde yer almanın kilit noktası yine doğru ve kaliteli içerik oluyor. Kaliteli içerik, kullanıcıya üst düzey bir deneyim sunduğundan ilk kuralı oluşturuyor.
Google, aynı konu ile yapılan bir aramada, geçmiş ziyareti her zaman üst sırada tutuyor. Bu avantajın kalıcı olmasını sağlayabilmek için de içerik kalitesini her zaman üst düzeyde tutmak gerekiyor. Böylelikle siteniz, kullanıcıların güven duyduğu siteler arasında yer alıyor. Bu durum, diğer kullanıcılara da iyi bir referans oluşturuyor. Ziyaret oranı ve sitede kalınan sürenin artması, arama sonuçlarına olumlu bir netice olarak yansıyor. Optimizasyon çalışmaları yapılırken arama geçmişi bölümü de es geçilmemesi gereken önemli noktalardan biridir. Bunun yolu da kaliteli ve talep edilen içerikler üretmektir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Makaleler

İlginizi Çekebilir

SEO Fiyat Teklifi Al

Web sitenizin Google sıralamalarında yükselmeye başlamasını istiyorsanız hemen bizden “SEO Teklifi” alın. Başarılı sonuçlar elde etmek için SEOLOG’un uzmanlığına güvenin.

SEO_Teklifi_Popup_Form